Tarnetingimused

Toodete tellimine

Leidke teile meeldivad tooted ja lisage need ostukorvi! Kui Teil on küsimusi, võtke kindlasti meiega ühendust telefoni või e-maili teel. Või täitke tagaside vorm. Tooteid, mille juures on märge "Tellimisel" on võimalik tehasest tellida, tarneaeg orienteeruvalt 2 nädalat.

Teie Tellimuse täidame üldjuhul järgmise tööpäeva jooksul, arvestamata transpordile kuluvat aega. 

Teavitame Teid koheselt, kui me mingil põhjusel ei saa tellimust täita.

Tasumine

Tellitud kaupade eest on võimalik tasuda kas meie laos kättesaamisel (sularahas) või ettemaksuga arvelduarvele. Ettemaksu korral alustame tellimuse täitmist pärast laekumist. Meie arvelduarve : Swedbank EE682200221013137574

Transport

Täidetud telllimused toimetame Teieni vastavalt soovitud transpordiviisile. Tarnime kaupa nii Omniva kui Smartpost pakiautmaatidesse, postkontorisse või toome suuremad kogused kohale kulleriga. Üle 20€ tellimused tarnime Eesti piires tasuta! Oma soovist andke meile teada e-mailiga või tööajal ka telefoni teel.  Meie lattu kaubale järgi tulles transpordi eest tasu ei lisandu. 

Kaupade tagastamine

Mittesobivate toodete maksumusest tagastatakse 100% tingimusel, et

  • Toode tagastaakse 14 päeva jooksul pärast kauba kätte saamist
  • Tagastatava toote pakend on terve ja puhas (peab olema säilinud toote kaubanduslik välimus).
  • Tagastatav toode on komplektne, terve, puhas, kasutamata

Tagasimaksmisele kuulub ainult kauba maksumus, transpordi eest tasutud kulusid ei hüvitata. Juhul kui kauba transport kliendini toimus meie kulul, siis toote tagastamise korral arvestatakse hüvitamisel toote maksumusest maha transpordikulu. 
Toote tagastamine toimub kliendi kulul. Tagastamisel peab olema kaasas  tagastusleht (vabas vormis), millel on ära märgitud toote artikli number, nimetus, kogus, ostuarve number ja kuupäev, kliendi nimi, kontaktandmed ja pangakonto number.

Garantiihüvitused

Garantii katab toote materjali ja valmistusvead. Garantii alla ei kuulu ekspluatatsiooni käigus toodete normaalne kulumine. 
Garantiilise toote puhul kohustume toote remontima või asendama samaväärse tootega juhul kui materjali või valmistusvead on põhjustanud toote kasutuskõlbmatuks muutumise. Kui toodet ei ole võimalik remontida või asendada, siis hüvitatakse 100% toote maksumus koos esmase transpordimaksumusega.

Pretentsioonide esitamise aeg toodetele on 24 kuud. Seejuures tuleb arvestada, et kui tootel ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba ostmise ajal, kui müüja ei tõesta vastupidist. Peale 6-kuu möödumist tuleb tarbijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga.